Informatii utile Pantofica.ro

Pantofica.ro iti sta la dispozitie pentru orice nelamurire sau informatie la adresa de email contact@pantofica.ro sau chiar pe pagina de Facebook. Mai jos puteti gasi informatii ultile pe care va recomandam sa le cititi cu atentie.

pantofica+Informatii utile

Cum comand

Pentru o comanda avem nevoie de urmatoarele date:

– numele, prenumele, numarul de telefon si adresa pentru livrare

– linkul produsului de pe site (sau denumirea modelului)

– numarul pe care il porti in general

– numarul de cm ai talpii conform pasilor de aici.

– circumferinta in zona monturilor

– in cazul cizmelor, sunt necesare inca 3 masuratori: circumferinta gambei in punctul cel mai gros, inaltimea de la calcai la acest punct si circumferinta gleznei (daca este mai grosuta)

Iata cum poti lansa comanda:

1.    Comanda direct de pe site. Astfel vei beneficia de promotiile si ofertele disponibile doar pentru comenzile plasate online. Pantofica.ro te va contacta in cel mai scurt timp pentru confirmarea comenzii.

2.    Comanda intr-un singur pas aici.

Livrare

Informatii despre livrare puteti gasi aici sau pe pagina noastra de facebook. Va rugam sa tineti cont ca nu lucram cu Posta Romana din motive obiective obiective.

Garantii

Produsele expuse pe site au garantie de productie de 30 zile. Daca produsul prezinta defecte de productie, asiguram inlocuirea partii cu defect sau refacerea perechii. In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre Pantofica.ro si costurile de refacere.

Daca produsul prezinta defecte in urma purtarii, nu se va aplica garantia de productie, insa Pantofica.ro garanteaza inlocuirea partii cu defect. Costurile si suportarea acestora de catre client sau Pantofica.ro vor fi discutate individual.

Daca produsul nu va este bun din cauza unor greseli de masurare, Pantofica.ro asigura ajustarea acestuia sau refacerea perechii. Costurile de ajustare sau de refacere vor fi impartite 50-50% intre client si Pantofica.ro.

Nu ne dorim sa ramaneti cu o pereche pe care nu o veti putea folosi, asa ca vom cauta intotdeaun solutii la costuri minime pentru ajustarea sau refacerea perechii in cazul in care nu va este buna.

Showroom

Povestea este in felul urmator: am decis sa abordam varianta online.

pantofica+De ce nu avem showroom

Avem des intrebari legate de sediu/showroom/intalniri cu clientele. Insa acest lucru ar insemna urmatoarele:

–          Persoana dedicata care sa se ocupe sau sa astepte clientele

–          Spatiu cu chirie de platit

–          Modele de afisat – noi nu avem stocuri, iar pe site sunt peste 600 de modele disponibile

Si toate acestea se traduc in costuri cu 20-30% mai mari cel putin decat preturile afisate pe site.

Asa ca va recomandam sa urmati pasii de masurare de aici:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.504358169590365.133140.174685315890987&type=3

Telefon de contact

Una dintre cele mai des intalnite intrebari este legata de conversatiile telefonice.

Businesswoman talking on a landline phone in an office

De gestiunea siteului se ocupa o singura persoana – conversatiile cu clientele, marketing, realizare imagini, procesare imagini, bannere, gestiune site, comunicarea cu oamenii din atelier, livrari prin curier.

Fiecare comanda are extrem de multe detalii: model pantof, tip piele, culoare, culoare interior, culoare talpa, numar + detaliile de livrare si alte observatii particulare fiecarei comenzi.

De aceea, ne este extrem de util sa pastram toate aceste detalii pentru fiecare clienta pe email – nu pe facebook (pentru ca sunt foarte greu de cautat in arhiva), nu pe telefon (pentru ca se uita sau se transmit gresit alte informatii – ni s-a intamplat).

Primim zeci, uneori sute de mesaje pe zi si va suntem recunoscatori ca ne ajutati cu toate detaliile pe email. Va asiguram ca aceasta decizie este in beneficiul vostru – pentru mentinerea preturilor cat mai mici.

Ne puteti scrie oricand si pentru orice informatie la adresa contact@pantofica.ro

Tocuri

pantofica+Informatii utile

Pentru incaltamintea cu toc, va rugam sa tineti cont de 2 aspecte:

  1. Inaltimea tocului:

–          Difera in functie de numar – inaltimile trecute pe site sunt pentru numerele de mijloc (37-38)

–          Intotdeauna perechile numar mai mare (39-40-41) vor avea tocul mai inalt decat cele mai mici

–          intotdeauna perechile numar mai mic (34-35-36) vor avea tocul mai putin inalt decat cele mai mari

–          inaltimea tocului se calculeaza in fabrica la mijlocul acestuia. Inaltimile trecute pe site corespuns cu aceasta masuratoare

–          daca este extrem de importanta inaltimea tocului (la nivel de mm), va rugam sa ne scrieti pentru a va confirma inaltimea exacta pentru numarul vostru

Nu se pot folosi tocuri mai mici sau mai mari, ci se poate incercat gasirea unei solutii alternative pentru calapoade/modele similare cu toc mai mic sau mai mare. Daca tocul folosit pe un calapod este mai mic decat inclinarea acestuia, te vei duce pe spate, daca este mai mare, vei sta pe varfuri. Aceste neconcordante pot afecta sanatatea, de aceea nu le vom pune in practica.

2. Culoarea tocului:

–          anumite tocuri nu se pot imbraca in piele- fie pentru ca sunt prea subtiri, fie pentru ca pielea este prea rigida. Alte tocuri pot fi imbracate in piele sau pot fi vopsite.

–          procedura noastra este urmatoarea: daca pot fi imbracate in piele, le vom imbraca. Altfel, se vor vopsi. Daca le doriti intr-un fel anume, va rugam sa specificati in momentul in care comandati.

3. Inaltimea tocului:

– inclinarea fiecarui calapod este standard. Nu se pot folosi tocuri mai mici sau mai mari, ci se pot gasi alternative pentru calapoade/modele similare cu toc mai mic sau mai mare. Daca tocul folosit pe un calapod este mai mic decat inclinarea acestuia, te vei duce pe spate, daca este mai mare, vei sta pe varfuri. Aceste neconcordante pot afecta sanatatea, de aceea nu le vom pune in practica.

Mostre de piele pentru fiecare pereche in parte

Ca regula generala, modelele de pe site marcate cu Queen collection pot fi realizate din aceste piei:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.510617538964428.135139.174685315890987&type=3

Cele marcate cu Moon Collection:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.621133387912842.1073741828.174685315890987&type=3

Cele cu butterfly Collection:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1116367958389380.1073741881.174685315890987&type=3

In pagina fiecarui produs exista link catre mostrarul corespunzator.

Retur

Atentie! Incaltamintea facuta pe comanda personalizata, nu se poate returna. Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur.

pantofica+informatii utile

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

In caz de modificari pentru incaltaminte, nu ne putem intalni cu clientele pentru ridicarea perechilor, nu se poate veni la atelier (pentru ca nu exista persoana dedicata si pentru ca o parte dintre modele sunt externalizate catre alti furnizori pentru diversitatea calapoadelor). Singura optiune este curierul. Plata curierului se face de catre client, nu este inclusa in pretul de pe site. Modificarile sunt suportate, dupa caz, de noi sau de catre client. Daca sunt extrem de costisitoare, se va incerca o impartire a costurilor de ambele parti.

Cazuri:

1. Incaltamintea imi scapa din picior sau ma strange. Puteti gasi solutii detaliateaici: https://www.facebook.com/notes/pantofica/solutii-pentru-primele-purtari-ale-pantofilor/727939770565536

2. In cazul in care perechea iti este prea mare sau nu iti incape deloc in picior, inseamna ca ai gresit masuratorile sau nu ai transmis particolritatile piciorului. Intotdeauna ne ghidam dupa masuratorile trimise si nu se intampla niciodata sa iti trimitem un numar gresit (raportat la masuratorile tale). Perechile sunt verificate de 5 persoane inainte sa ajunga la tine, iar daca identificam o greseala de-a noastra, refacem perechea si ne asumam costurile. Verificarea consta in: verificarea calitatii si verificarea numarului cu lungimea pe care ai trimis-o. Daca pe talpa scrie alt numar decat porti nu inseamna neaparat ca este gresit numar, cel mai probabil este vorba despre un decalaj al calapoadelor. Oricum, te rugam sa ne contactezi pentru inca o verificare.

Acceptam inlocuirea unei perechi doar in cazul in care clientul a gresit masuratorile si acesta sustine o parte din pierdere (prin refacerea unei noi perechi, noi suportam practic de 2 ori costurile acesteia; adaosul pe care il percepem nu poate acoperi nici macar 50% din costurile de productie ale noii perechi). Va rugam sa tineti cont ca toate perechile sunt personalizate dupa cerintele clientului si sunt aproape imposibil de revandut ulterior, in special, avand in vedere multitutinea de posibilitati existente( culori, modele, numere).

Procedura de retur:

– trebuie sa livrezi catre noi perechea pe care o ai deja ca sa ne asiguram ca este intacta, in cutia originala (ne-alterata) si in stare perfecta (pielea si talpa sa nu fie zgariate). Acest lucru trebuie sa se intample in maxim 5 zile dupa ce coletul initial a plecat de la noi. Nu acceptam schimburi dupa mai mult de 5 zile de la livrare.

–  vom da in lucru noua comanda si o vom trimite catre tine. Costurile pentru perechea refacuta sunt de 60% din valoarea perechii initiale.

– plata transportului este sustinuta de catre client in orice situatie (atat la livrarea coletului catre noi, cat si in cazul livrarii noii perechi catre client). Nu acceptam livrarea prin posta romana, coletul NU SE POATE RIDICA

– nu se accepta colete cu ramburs sau plata transportului la destinatar (in acest caz, Pantofica.ro)

– nu returnam bani, doar inlocuim perechea care nu se potriveste din vina clientului

– nu sunt acceptate inlocuiri din motive legate de culori, accesorii sau orice alt motiv

– procedura nu se poate repeta, perechea poate fi inlocuita o singura data dupa termenii de mai sus

Nota! 

Perechile pentru care se modifica in mod deosebit tiparul (cizme cu gamba mai mare de 2-3 cm fata de tipar sau botine cu circumferinta gleznei foarte mare, cizme cu gamba mai mica decat tiparul normal, incaltamintea numarul 41 sau 42, incaltamintea numarul 33 sau 34, pantofi mai decupati, incaltamintea la care se foloseste alt calapod decat al modelului prezentat pe site etc) NU SE POT returna sau schimba. Prin comanda lansata pe site acceptati acesti termeni.

Pentru alte informatii, te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@pantofica.ro.