Cum decurge preluarea unei comenzi pe Pantofica.ro

In special pentru clientele noi, am decis publicarea acestui mic articol.

pantofica+Cum decurge preluarea unei comenzi pe Pantofica.ro

In mare, pasii unei comenzi pe www.pantofica.ro sunt descrisi aici: http://www.pantofica.ro/cum-comand .

Insa cum decurge ulterior comanda este o dilema pentru o parte dintre posibilele cliente:

– dupa ce primim comanda trimitem un email de confirmare : pentru numarul ales, pentru culori si pentru alte detalii ce nu puteau fi deduse din formularul de comanda.

In alegerea numarului, veti primi indurmarea noastra. In principiu, decizia sta in mainile clientei, dar suntem suport in luarea deciziei.

Inainte de trimiterea comenzii in lucru, veti primi linkuri pentru confirmarea culorii(culorilor) dorite.

Revenim cu intrebari asupra micilor detalii: daca piciorul este lat, daca inaltimea tocului este ok, in cazul cizmelor – daca ni s-a transmis ori nu circumferinta gambei.

Cum comand

Pentru o comanda avem nevoie de urmatoarele date:

– numele, prenumele, numarul de telefon si adresa pentru livrare

– linkul produsului de pe site (sau denumirea modelului)

– numarul pe care il porti in general

– numarul de cm ai talpii conform pasilor de aici.

– circumferinta in zona monturilor

– in cazul cizmelor, sunt necesare inca 3 masuratori: circumferinta gambei in punctul cel mai gros, inaltimea de la calcai la acest punct si circumferinta gleznei (daca este mai grosuta)

Iata cum poti lansa comanda:

1.    Comanda direct de pe site. Astfel vei beneficia de promotiile si ofertele disponibile doar pentru comenzile plasate online. Pantofica.ro te va contacta in cel mai scurt timp pentru confirmarea comenzii.

2.    Comanda intr-un singur pas aici.

Livrare

Informatii despre livrare puteti gasi aici sau pe pagina noastra de facebook. Va rugam sa tineti cont ca nu lucram cu Posta Romana din motive obiective obiective.

Garantii

Produsele expuse pe site au garantie de productie de 30 zile. Daca produsul prezinta defecte de productie, asiguram inlocuirea partii cu defect sau refacerea perechii. In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre Pantofica.ro si costurile de refacere.

Daca produsul prezinta defecte in urma purtarii, nu se va aplica garantia de productie, insa Pantofica.ro garanteaza inlocuirea partii cu defect. Costurile si suportarea acestora de catre client sau Pantofica.ro vor fi discutate individual.

Daca produsul nu va este bun din cauza unor greseli de masurare, Pantofica.ro asigura ajustarea acestuia sau refacerea perechii. Costurile de ajustare sau de refacere vor fi impartite 50-50% intre client si Pantofica.ro.

Nu ne dorim sa ramaneti cu o pereche pe care nu o veti putea folosi, asa ca vom cauta intotdeaun solutii la costuri minime pentru ajustarea sau refacerea perechii in cazul in care nu va este buna.